BR ייעוץ פיננסי ופנסיוני | תכנון פרישה לגמלאות | השוואת ובדיקת פנסיה
צרו קשר
BR ייעוץ פיננסי ופנסיוני | תכנון פרישה לגמלאות | השוואת ובדיקת פנסיה
חייגו אלינו עכשיו:
08-9966363
פנו אלינו בדוא”ל:
info@br-finance.co.il
רוצים שנחזור אליכם בהקדם?
השאירו פנייתכם כאן

ביטוח ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח- פוליסה אחידה


אם בעבר נאלצו המבוטחים לרכוש "חבילת בריאות" בה חלק מהכיסויים היו מיותרים ,כעת הם יכולים לבחור את המרכיבים הרצויים מבלי להתנות את הרכישה  בכיסוי זה או אחר. זהו עוד מהלך, שנועד לפשט את מורכבות ביטוחי הבריאות   ולהקל על האזרח הממוצע את הבחירה.


מהו מקרה הביטוח?

ניתוח או טיפול מחליף ניתוח שבוצע בישראל במבוטח במהלך תקופת הביטוח או התייעצות שבוצעה בישראל במהלך תקופת הביטוח.

מה התכנית כוללת:

בחירת מנתח שבהסכם ( הניתוח בהשתתפות עצמית )
בחירת בית חולים
עד 3 התייעצויות בשנה (גם אם בסופו של דבר לא בוצע הניתוח או הטיפול מחליף הניתוח)
טיפול מחליף ניתוח (כיסוי זה לא ישלול מהמבוטח את הזכאות לניתוח אם לאחר הטיפול החלופי יזדקק המבוטח לטיפול נוסף)
 

כיסוי זה יכלול גם את כל ההוצאות הרפואיות הנדרשות לשם ביצוע הניתוח ולאשפוז הנלווה לביצועו, לרבות שכר רופא מרדים, הוצאות חדר ניתוח, ציוד מתכלה, שתלים, תרופות במהלך הניתוח והאשפוז, בדיקות שבוצעו כחלק מהניתוח והוצאות אשפוז עד לתקרה של 30 ימי אשפוז כולל אשפוז טרום- ניתוח.

התכנית אינה כוללת:

ניתוח או טיפול מחליף ניתוח מסיבות של עקרות, פוריות, עיקור מרצון והפלה(למעט הפלה הנדרשת מסיבה רפואית)
ניתוח או טיפול מחליף ניתוח או טיפול שאינו נובע מצורך רפואי ונועד למטרות יופי, אסתטיקה או תיקון קוצר ראיה
ניתוח או טיפול מחליף ניתוח הקשור בשיניים או בחניכיים או ניתוחים המבוצעים על ידי רופא שיניים;
השתלת איברים
ניתוחים או טיפולים מחליפי ניתוח למטרות מחקר או ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח המבוססים על טכנולוגיות רפואיות ניסיוניות.
מקרה ביטוח שארע עקב פעילות מלחמתית או פעולת איבה או עקב שירות המבוטח בגוף ביטחוני או משטרתי, או בשל השתתפות פעילה בפעילות צבאית או משטרתית;
מקרה ביטוח שארע עקב ביקוע גרעיני, היתוך גרעיני, פגיעה מנשק לא קונבנציונלי או זיהום רדיואקטיבי;
מקרה ביטוח שארע עקב מצב רפואי קודם

כיצד נקבע המחיר?

המחיר (הפרמיה)  נקבע  לפי מין  וקבוצות גיל אחידות:

קבוצת גיל טווח הפרמייה חודשית בשקלים של חברת הביטוח
0-20 18-26
21-30 43-69
31-40 62-90
41-50 88-143
51-55 122-190
56-60 148-226
61-65 181-303
66+ 268-472

המבוטח יידרש לחתום על הצהרת בריאות וייתכן ויהיו לו החרגות (מצב רפואי קיים שלא יכלל בביטוח ) או שחברת הביטוח תבקש תוספת תשלום בגין מצב בריאותי קיים ( תוספת חיתום).

התכנית  הנה לשנתיים ומתחדשת אוטומטית  בכפוף לתנאיה. הפוליסה תתחדש ללא בחינה מחודשת של מצב רפואי קודם וללא תקופת אכשרה נוספת.

הפוליסה לא תחודש באופן אוטומטי  ללא קבלת הסכמתו המפורשת של המבוטח לחידוש, אם חלה עלייה בדמי הביטוח החודשיים בתקופת הביטוח הבאה, של יותר מ- 10 ₪ או יותר מ- 20 אחוזים מדמי הביטוח (לפי הגבוה מבניהם)  ביחס לדמי הביטוח החודשיים ששילם המבוטח ערב חידוש הפוליסה.

מהי תקופת [1]האכשרה?

90 יום למעט   היריון או לידה שבהם תקופת האכשרה היא 120 יום.

מה מומלץ לעשות?

אם קיים בידכם ביטוח בריאות ישן –באפשרותכם להשוות את  הביטוח הקיים אל מול הישן מבחינת הכיסויים והמחיר ולהחליט אם ברצונכם לעבור . מומלץ להתייעץ עם יועץ פנסיוני טרם המעבר כיון שתכניות הבריאות הישנות, לרוב , רחבות יותר בסעיף הניתוחים והמעבר הינו בלתי הפיך. יתרה מזאת, אם המצב הבריאותי השתנה לרעה ,ייתכן והמעבר לא כדאי.
אם אין בידכם ביטוח –פנו למספר חברות במקביל ובקשו לקבל הצעת מחיר ,לאחר מילוי הצהרת בריאות !! . עפ"י המחיר האמיתי שתקבע חברת הביטוח עבורכם –תוכלו לבחור באופציה המועדפת  ולנהל אף משא ומתן על המחיר.
יש אפשרות גם להוסיף ביטוחים נוספים כדוגמת "תרופות מחוץ לסל" , "השתלות" ועוד בהתאם לצרכיכם.
בדקו באתר משרד האוצר את מדד השרות של חברת הביטוח שבחרתם .
http://mof.gov.il/hon/Consumer-Information/ServiceIndex/Pages/Product_MedicalExpensesIns.aspx

ואם אתם עדיין מבולבלים ואובדי עצות –הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

[1] תקופה רצופה המתחילה במועד תחילת הביטוח ואשר רק בסיומה יהיה המבוטח זכאי לתגמולי הביטוח לאחר קרות מקרה הביטוח.

לקוחות ממליצים


לא קורה הרבה שפוגשים מישהו מקצועי, אכפתי וגם נעים מאד לעבוד איתו. בלה היא כזאת בלי הגזמה. החכימה אותנו בכל התחומים ועמדה לרשותנו להסביר ולכוון בכל אורך הדרך. אנו ממליצים עליה מאד.

שמואל וקרן וייסברג

בלה הפכה כל אבן כדי למקסם את ההכנסה הפנסיונית העתידית שלי

ופעלה מול חברת הביטוח כדי לוודא את שאקבל את מה

שמגיע לי על פי חוק.

בזכותה אני ישן טוב יותר בלילה.

תודה לך ולצוות על ההשקעה בטיפול בתיק שלי.

 

וויליאם ממו

כמו רוב אזרחי מדינת ישראל, גם אני לא מבינה דבר וחצי דבר בתחומי הפנסיה, קרנות השתלמות, וביטוחים. נאלצתי להתמודד ולבדוק למה אני זכאית, מה יש לי, מה אין לי ומה עלי לעשות אם בכלל. הגעתי מבולבלת וטרודה. לאחר כמה ימים קיבלתי דוח ממצה וברור המפרט את מצבי בשפה "עממית" כך שכל כתבי הסתרים נראים ברורים יותר.

לי באופן אישי הייעוץ עזר מאוד, ואני שמחה שבחרתי בבלה לעזור לי.

 

א.ס

השירות של בלה היה מקצועי, מקיף ויעיל. ניתנו לי הצעות לניהול הקרנות ועזרה במעבר בין הביטוחים ביעילות. כמו כן היה יחס טוב וזמין לכל בקשה שלי. תודה רבה על העזרה. מקווה להמשך יעוץ במידה ואצטרך שוב.

טובה אופיין