BR ייעוץ פיננסי ופנסיוני | תכנון פרישה לגמלאות | השוואת ובדיקת פנסיה
צרו קשר
BR ייעוץ פיננסי ופנסיוני | תכנון פרישה לגמלאות | השוואת ובדיקת פנסיה
חייגו אלינו עכשיו:
08-9966363
פנו אלינו בדוא”ל:
info@br-finance.co.il
רוצים שנחזור אליכם בהקדם?
השאירו פנייתכם כאן

השלבים בתהליך הייעוץ הפנסיוני


אנו נעניק לכם ייעוץ פנסיוני מקצועי, אובייקטיבי ועתיר ניסיון, מגובה במערכת מחשוב מתקדמת המאפשרת לנו להעניק לכם את החיסכון המרבי והמיטבי ללא עלויות מיותרות בעזרת יועץ פנסיה אובייקטיבי. אין אנו קשורים לחברות המנהלות מוצרים פנסיוניים או למוצריהן ואין אנו מקבלים מהן עמלות ו/או הטבות כלשהן. טובתכם, שביעות רצונכם והבטחת עתידכם היא בראש מעיינינו

1. איסוף החומר

לאחר שהחלטתם לבצע תהליך של יעוץ –אנו נשלח אליכם רשימה מסודרת של דוחות ומסמכים אשר עליכם למלא / להביא לפגישה הראשונה.

אם אין בידכם את כל המידע –אנו נוכל לקבל את כל הנתונים על סמך  ייפוי כח מכם.

2. פגישה עם יועץ פנסיוני

בפגישה זו תתבקשו לענות על סדרת שאלות וסוגיות הקשורות למצבכם הפיננסי הנוכחי והעתידי, המטרות והשאיפות הפיננסיות שלכם , הסיכונים שאתם מוכנים לקחת והסיכונים שמפניהם אתם רוצים להגן.

3. עיבוד החומר והפקת דוח ייעוץ מסכם

לאחר קבלת החומר ופגישת הייעוץ הראשונה, אנו נזין את כל הנתונים אל תוכנת המחשב ,ננתח ונעבד את כל המידע ונפיק עבורכם  דוח יעוץ מסכם.

4. פגישת סיכום

בפגישה זו נמסור לידייך את הדוח המסכם ואת המסמכים שמסרת לנו-בפורמט מסודר, לרבות מסמכי הנמקה כנדרש בחוק. אנו נעבור עמך על ההמלצות הכתובות בדוח ונלווה אותך, במידת הצורך, ליישומן המלא.

5.פגישת ייעוץ תקופתית (אופציונלית)

תתקיים מידי שנה לפחות, על מנת לוודא שכל התוכניות מתבצעות כנדרש ,נבחן אם יש צורך בשינויים והתאמות הנדרשות, הן בשל שינויים במצבכם האישי והן בשל שינויי חוק או כדאיות פיננסית.

בהצלחה

לקוחות ממליצים


לא קורה הרבה שפוגשים מישהו מקצועי, אכפתי וגם נעים מאד לעבוד איתו. בלה היא כזאת בלי הגזמה. החכימה אותנו בכל התחומים ועמדה לרשותנו להסביר ולכוון בכל אורך הדרך. אנו ממליצים עליה מאד.

שמואל וקרן וייסברג

בלה הפכה כל אבן כדי למקסם את ההכנסה הפנסיונית העתידית שלי

ופעלה מול חברת הביטוח כדי לוודא את שאקבל את מה

שמגיע לי על פי חוק.

בזכותה אני ישן טוב יותר בלילה.

תודה לך ולצוות על ההשקעה בטיפול בתיק שלי.

 

וויליאם ממו

כמו רוב אזרחי מדינת ישראל, גם אני לא מבינה דבר וחצי דבר בתחומי הפנסיה, קרנות השתלמות, וביטוחים. נאלצתי להתמודד ולבדוק למה אני זכאית, מה יש לי, מה אין לי ומה עלי לעשות אם בכלל. הגעתי מבולבלת וטרודה. לאחר כמה ימים קיבלתי דוח ממצה וברור המפרט את מצבי בשפה "עממית" כך שכל כתבי הסתרים נראים ברורים יותר.

לי באופן אישי הייעוץ עזר מאוד, ואני שמחה שבחרתי בבלה לעזור לי.

 

א.ס

השירות של בלה היה מקצועי, מקיף ויעיל. ניתנו לי הצעות לניהול הקרנות ועזרה במעבר בין הביטוחים ביעילות. כמו כן היה יחס טוב וזמין לכל בקשה שלי. תודה רבה על העזרה. מקווה להמשך יעוץ במידה ואצטרך שוב.

טובה אופיין