BR ייעוץ פנסיוני | השוואת ובדיקת פנסיה
צרו קשר
BR ייעוץ פנסיוני | השוואת ובדיקת פנסיה
חייגו אלינו עכשיו:
08-9966363
פנו אלינו בדוא”ל:
info@br-finance.co.il
רוצים שנחזור אליכם בהקדם?
השאירו פנייתכם כאן

השלבים בתהליך הייעוץ הפנסיוני


 

1. פגישה ראשונית-פגישת הכרות ,הגדרת מטרות הייעוץ של הלקוח אל מול הצרכים הנוכחיים ובחינת כדאיות הייעוץ על סמך נתוני שכר, חסכון פנסיוני קיים ועוד.

2. איסוף החומר– ריכוז כל הדוחות התקופתיים האחרונים שנתקבלו מחברות הביטוח ומבתי ההשקעות השונים. בנוסף יש להמציא תלושי שכר אחרונים ואם הנך עצמאי יש להביא דוח שנתי אחרון של רואה החשבון. במידה ואין לך את כל הניירות –יש לפנות לסוכן הביטוח או אל חברות הביטוח ישירות ולבקש העתקים.
• תמורת תשלום נוסף, יש באפשרותנו לדאוג עבורך להמצאת כל הדוחות והמסמכים הנדרשים .

3. פגישה עם יועץ פנסיוני– בפגישה זו אנו תתבקש לענות על סדרת שאלות וסוגיות הקשורות למצבך הפיננסי הנוכחי והעתידי, המטרות והשאיפות הפיננסיות שלך ,מה הם הסיכונים שאתה מוכן לקחת ומה הם הסיכונים שמפניהם אתה רוצה להגן.

4. עיבוד החומר והפקת דוח ייעוץ מסכם– לאחר קבלת החומר ופגישת הייעוץ הראשונה, אנו נזין את כל הנתונים אל תוכנת המחשב ,ננתח ונעבד את הנתונים ונפיק עבורך דוח יעוץ מסכם.

5. פגישת סיכום – בפגישה זו נמסור לידייך את הדוח המסכם ואת המסמכים שמסרת לנו-בפורמט מסודר, לרבות מסמכי הנמקה כנדרש בחוק. אנו נעבור עמך על ההמלצות הכתובות בדוח ונלווה אותך, במידת הצורך, ליישומן המלא.

6.פגישת ייעוץ תקופתית (אופציונלית)- תתקיים מידי שנה לפחות על מנת לוודא שכל התוכניות מתבצעות כנדרש ,נבחן אם יש צורך בשינויים והתאמות הנדרשות הן בשל שינויים במצבך האישי והן בשל שינוי חוק או כדאיות פיננסית.

בהצלחה

לקוחות ממליצים

לא קורה הרבה שפוגשים מישהו מקצועי, אכפתי וגם נעים מאד לעבוד איתו. בלה היא כזאת בלי הגזמה. החכימה אותנו בכל התחומים ועמדה לרשותנו להסביר ולכוון בכל אורך הדרך. אנו ממליצים עליה מאד.

שמואל וקרן וייסברג

בלה הפכה כל אבן כדי למקסם את ההכנסה הפנסיונית העתידית שלי

ופעלה מול חברת הביטוח כדי לוודא את שאקבל את מה

שמגיע לי על פי חוק.

בזכותה אני ישן טוב יותר בלילה.

תודה לך ולצוות על ההשקעה בטיפול בתיק שלי.

 

וויליאם ממו

כמו רוב אזרחי מדינת ישראל, גם אני לא מבינה דבר וחצי דבר בתחומי הפנסיה, קרנות השתלמות, וביטוחים. נאלצתי להתמודד ולבדוק למה אני זכאית, מה יש לי, מה אין לי ומה עלי לעשות אם בכלל. הגעתי מבולבלת וטרודה. לאחר כמה ימים קיבלתי דוח ממצה וברור המפרט את מצבי בשפה "עממית" כך שכל כתבי הסתרים נראים ברורים יותר.

לי באופן אישי הייעוץ עזר מאוד, ואני שמחה שבחרתי בבלה לעזור לי.

 

א.ס

השירות של בלה היה מקצועי, מקיף ויעיל. ניתנו לי הצעות לניהול הקרנות ועזרה במעבר בין הביטוחים ביעילות. כמו כן היה יחס טוב וזמין לכל בקשה שלי. תודה רבה על העזרה. מקווה להמשך יעוץ במידה ואצטרך שוב.

טובה אופיין