1. פגישה ראשונית-פגישת הכרות ,הגדרת מטרות הייעוץ של הלקוח אל מול הצרכים הנוכחיים ובחינת כדאיות הייעוץ על סמך נתוני שכר, חסכון פנסיוני קיים ועוד.
2. איסוף החומר– ריכוז כל הדוחות התקופתיים האחרונים שנתקבלו מחברות הביטוח ומבתי ההשקעות השונים. בנוסף יש להמציא תלושי שכר אחרונים ואם הנך עצמאי יש להביא דוח שנתי אחרון של רואה החשבון. במידה ואין לך את כל הניירות –יש לפנות לסוכן הביטוח או אל חברות הביטוח ישירות ולבקש העתקים.
• תמורת תשלום נוסף, יש באפשרותנו לדאוג עבורך להמצאת כל הדוחות והמסמכים הנדרשים .
3. פגישה עם יועץ פנסיוני– בפגישה זו אנו תתבקש לענות על סדרת שאלות וסוגיות הקשורות למצבך הפיננסי הנוכחי והעתידי, המטרות והשאיפות הפיננסיות שלך ,מה הם הסיכונים שאתה מוכן לקחת ומה הם הסיכונים שמפניהם אתה רוצה להגן.
4. עיבוד החומר והפקת דוח ייעוץ מסכם– לאחר קבלת החומר ופגישת הייעוץ הראשונה, אנו נזין את כל הנתונים אל תוכנת המחשב ,ננתח ונעבד את הנתונים ונפיק עבורך דוח יעוץ מסכם.
5. פגישת סיכום – בפגישה זו נמסור לידייך את הדוח המסכם ואת המסמכים שמסרת לנו-בפורמט מסודר, לרבות מסמכי הנמקה כנדרש בחוק. אנו נעבור עמך על ההמלצות הכתובות בדוח ונלווה אותך, במידת הצורך, ליישומן המלא.
6.פגישת ייעוץ תקופתית (אופציונלית)- תתקיים מידי שנה לפחות על מנת לוודא שכל התוכניות מתבצעות כנדרש ,נבחן אם יש צורך בשינויים והתאמות הנדרשות הן בשל שינויים במצבך האישי והן בשל שינוי חוק או כדאיות פיננסית.
בהצלחה